Ge dig själv en klapp på axeln

Godmorgon!

Vet ni vad?
Det är aldrig fel att klappa sig över axeln och säga "fyfåglarna vad jag är bra".

Jag har gjort det ganska ofta nu på senaste tiden, speciellt efter att jag slutade jobba på Folkan i Lindesberg.

Jag slutade pga EN person som lider av både det ena och det andra.. Vet inte vad det heter när man hela tiden måste ljuga om andra för att själv stå i centrum, och dessutom prata ner andra personer. Avundsjuka och mytoman?

Jag tänker inte gå in på detaljer, men den personen anklagade mig för att vara manipulerande, att jag drar ner Folkan i skiten (fast vi alla har märkt att folket samlas där jag och Helena samarbetar) osv...

Sånt tar inte jag från någon, speciellt inte när jag försökt kontakta personen och hon bara snäser av mig för hon vågar inte konfronteras.
Då tog jag mitt och tackade för mig.

Men igår var jag på möte med chefen, visade honom SMS från mig och henne och talade ut, och nu är jag tillbaka på Folkan 13.

Det ger jag mig en klapp på axeln för.

Jag är så jävla bra.
De som talar sanning kommer alltid längst.


Kommentarer
Postat av: Sandra

GO GIRL! Så ska dom tas! Hoppas personen låter dej va ifred nu, eller i alla fall kan sluta med skitpratet!!

2013-03-31 @ 12:32:25
Postat av: Anonym

När ska du till alanya? :)

2013-04-01 @ 10:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0