Glad Påsk

God dag!
Det vart en lång sovmorgon idag! Kom hem till pappa 5 imorse! Kan säga att jag var grymt trött, men kul var det!

Jag, pappa och en väninna till honom var på rockabilly-fest i Kumla igår, bandet Orbitunes spelade, inte riktigt som TLT dårå ;)

Jag var chaufför så jag mådde prima, pappa däremot ;)

Och vilka groupies det var! Två unga tjejer som skämde ut sig totalt, och fast de vart nerskickade från scenen 3 ggr så var de uppe igen.
Man skämdes.
Ingen självrespekt, dramatiska och desperata groupies... (En annan är iallafall diskret ;) ) Hihi...

Jag träffade även 3 personer från Rock at sea-kryssningen, lite kul :)

Och nu ska jag och pappa ut i solen och dricka kaffe.


God eftermiddag :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Nu har du hållt igång länge! Vad händer? =)

2013-03-29 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0