Marre på hal is?

God eftermiddag!
Ingen uppdatering igen.. Igår var jag alldeles för trött för att uppdatera.

Ni läsare dom har mig på FB förstår nog varför...
Jag och Helena skulle gå Lindesjön runt.. Vi kom halvvägs.
Sen upptäckte vi att isen var så pass tjock att t.o.m plogbilen har varit ute och plogat upp både skridskobanor och några gångbanor på sjön.

Efter att vi (efter många sprickor i isen) tog vi oss ut till den lilla ön Trallingen.
Kan också tillägga att jag sprang jävligt mycket på isen, speciellt då det sprack precis under fötterna och det ekade över hela sjön.


Bambi på hal is var graciös jämfört med mig.


Riktigt kul faktiskt!
Sen ringde Love mitt i allt och vi gick hela vägen tillbaka.

Med Love gick vi resten av sjön, och fortsatte en liten stund på Lilla Lindesjön. Och sen.. Bara vägen hem till henne är ju jobbig!
Hon bor högst upp i ena änden av Lindesberg och vi var längst ner...

Det var några timmars promenad under hela dagen. Och halt som fan på isen!

Avslutning med fika hos Lena, sen Taco hos Helena.

Najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0