Min Lördag:

Min lördag då...
Lite seg morgon/förmiddag då jag inte kan sova när det är ljust ute, och man sover ju inte så bra med alkohol i kroppen..

Ändå åkte jag ut på Vikern (sjön i Gyttorp) och hälsade på Tom, Gunnar och en väldigt bakis Helena som pimplade.
Det var iskallt kan jag lova, så det varade inte länge där.

Och jag har ju en del gratisbiljetter på SF bio så jag bjöd mamma på bio i Örebro.

Men först skulle vi käka.
Mama var sugen på thailändskt och jag suktade efter Sushi...
Och vad hittade vi?
En restaurang med Thai- OCH Sushi BUFFÉ!!!
Vilken lycka!


Jag måste säga att jag gillar biografen i Örebro. Efter att de byggt om och snyggat till den känns det riktigt välkomnande att gå in där!

Hansel & Gretel (Hans & Greta för oss som föddes på 80talet) visades på duken, och satan så bra den var!

Jag vet att min lilla pappa vill se den också och jag har ju fler biljetter, och jag ser den GÄRNA en gång till! (Så bra är den!) så nu ska jag bara ragga upp en date med honom också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0