Present!

Godmorgon!
Vilken underbar Torsdag, right?
Solen skiner, vårfåglarna kvittrar, nästan vindstilla och graderna ligger på +3.. (Fattas bara 27 grader)...

Idag ska jag jobba kväll! Från 15.30 till 21.00 och så hittills har jag inte blivit erbjuden jobb i helgen så det ser ut som att det kan bli en tripp till Västerås imorgon kväll (lämna Liam) och jag och mamma ska kanske på bio. (Har ett antal gratisbiljetter som jag måste använda). Ska försöka få gå med pappa också men han är ju så upptagen jämt :)

Igår när jag kom hem från pappa hade jag ett paket väntandes på mig.
Det kom inte från någon mindre än Eddie Nilssons polare Peter som äger Peppes Rockclub i Borlänge!

Tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0