Inbjudan:

Godmorgon!
Som jag skrev lite sent igår så har helgen varit kanon som bjöd på både bra vänners sällskap, sport, drinkar och mat. Helt OK :)
Igår eftermiddag visade jag Kadir runt i lilla Gyttorp och han blev som tagen. Husen är ypersöta, utsikten över lilla Gyttorps sjö var otroligt vacker och luften bland det friskaste han hade känt.
Det gläder mig :)
 
Kadir har även blivit bjuden att komma till Stockholm, att gå på Whiskyprovning i Gamla Stan med en familj vi träffat för första gången på Norden, och nu kommer de även till Hasir och hälsar på när de är i Alanya. Kristian, som han heter, ville gärna ha med Kadir och även gå ut på kvällen.
Jag tyckte det var hur gulligt som helst att han tänkte på Kadir och bjöd honom, tyvärr så är det dop för mitt kusinbarn så vi kan inte åka till Stockholm den dagen.
Hur typiskt är inte det?!
 
 
Tack så hemskt mycket för inbjudan!
Kadir blev jätteglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0