Myskväll igår, dop idag

God afton!
Alltså jag skulle ju uppdatera mer igår, hade jag tänkt!
Kadir och jag hade ju lägenheten själva då mor var på julbord.

Så vi mös till det med levande ljus, vin, beställde pizza och en bra rulle på Tv.
Jag trodde faktiskt inte han skulle gilla våra pizzor (på Hasir och andra ställen jag ätit pizza i Alanya använder de mozzarellaost, medan våra pizzor dryper av fett och ser ut som en kastspya) så jag beställde en vanlig margherita.

Han åt merparten medan jag fick hela 2 slices. Tack.
Pizzasalladen gick hem också!
"This have to be typical Swedish".

Idag har vi varit på dop också, varav den uteblivande uppdateringen.
Så himla fint och mesig som jag är så fällde jag en tår... Som vanligt när jag är i kyrkan ;)


Grattis, Colin!

Kommentarer
Postat av: pelle

om det var mozzarellaost du ville ha så har:


http://www.mariakrog.se/index.php?option=com_content&view=article&id=56&Itemid=62

2013-11-30 @ 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0