Sista lugna helgen...

Hallå 😊
Hoppas ni alla har en bra helg?
Själv ligger jag och morsan i storstädning innan herr Turk kommer! Så som vi städar kunde man tro att självaste ers höghet Kungen skulle komma på besök!

Och så ska jag jobba inatt!
10 timmars natt igen - JOOOO JAG TACKAR, JAG! 😜

För övrigt så blir nog detta sista lugna helgen på länge. Nästa helg är ju Kadirs första helg i Sverige och tydligen har hela eliten i Lindesberg planerat att komma hit och välkomna Kadir på sitt egna sätt. (jag fick veta sist att alla ska samlas i min lägenhet).


Så resten av dagen innan jag ska jobba blir att fortsätta städa. Trevlig läsning, va?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Onsdag närmar sig me stormsteg!!!! Härligt:)

2013-11-18 @ 13:10:28
Postat av: Thess

Underbart, nu är det nära :-). Men nu måste vi få till det så att vi oxå kommer ses.

Kramar

2013-11-19 @ 08:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0