Sjuk :(

Godmorgon!
Idag är ingen bra dag.
Jag skulle/ska på arbetsintervju idag.
Don't get me wrong, jag är överlycklig... Om det inte vore det att jag spydde 2 ggr imorse direkt efter att jag åt frukost och gjort mig klar att åka till D.J.

Jag hoppas att jag hinner bli bättre tills dess, jag vill verkligen gå på denna intervju. Visserligen är det några timmar kvar, kl.14, men är man sjuk så är man.

Fy så tråkigt.

Och som grädden på moset fick jag också ställa in våran lunchdate med Jonas och Emil :(
Grabbarna från Lindesberg som var på Hasir varje dag på sin semester, jaaaaa ni minns nog :) Så kul att hålla kontakten med folk man träffat i Alanya!

Nu tycker Kadir att det är ett till försök för frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0