Trevlig afton igår

Godmorgon!
Det blev lite sent igår hos Helena.
Kadir fick som han ville med sina makaroner... Eller delvis iaf!

Jag och Helena åkte till Hemköp medan Kadir stannade med Tom och Helenas son Liam i lägenheten.
Liam var helt till sig över att få träffa Kadir! Han lekte, och ritade teckningar till honom. Hur gulligt är inte det?!

Det blev stuvade makaroner med kalkonköttbullar! Smaskens... Jag tyckte att makaroner med bara tomatsås (som han ville ha) lät lite för lite, liksom.

Sen blev det Jackass-filmerna och alla vet väl hur svårt det är att slita sig från det?!

Och så upp nu till DJ... USCH!

Idag ska vi och mamma till Örebro igen. Vi måste hitta en doppresent till mitt kusinbarn som ska döpas med! Då får han det fina namnet Colin :)
Någon som kan tipsa om doppresent?

Och min bebis Diesel älskar Kadir!
Lite putt blev jag när han lämnade mig för att ligga på Kadir ist ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0