Turk kommer till Sverige

Gooooodmorgon denna underbara, kalla men underbara, dag!

Ni vet att jag är lycklig, nervös, kallsvettig och allt annat för idag kommer KADIR!
Dra åt helvete vad roligt det ska bli att få visa honom Sverige!
Självklart måste jag vara på D.J till kl.12 men efter att jag kommit ut från den helveteshålan är det ARLANDA som gäller!

Love ringde och väckte mig imorse bara för att... Ja, tala om att han var glad för min skull samt att höra hur glad jag själv var! Och ärligt talat så är detta första ggn jag låter någon överleva för att personen ifråga väckte mig! (Helena vågar inte ringa innan 09.30 vanligtvis.)

Men idag är en bra dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0