Vilken rolig dag!

God afton!
Alltså jag tror Kadir är helt färdig!
Vilken dag det har vart! Det kan inte vara lätt för en stackars turk som inte har upplevt sånt här tidigare.
Ta bara frukosten imorse t.ex...
Han visste inte hur man öppnade O'boy-paketet, och eftersom man äter stora ostbitar till frukost där borta så höll han på att hacka sönder våran ost med osthyveln. Tur jag hann se det... Men kan säga att jag höll på att skratta ihjäl mig vid frukosten!

Vi åkte till Örebro och var inne i city, men eftersom det regnade varade det inte längre än att vi tog en promenad runt slottet, gick igenom H&M och tittade på byggnaderna som han vart väldigt fascinerad av :)

Vi gick också in i Sankt Nikolai-kyrkan, hur vackert som helst och han lämnade ett litet avtryck:



Efter det struntade vi i regnet och drog till shoppingcentret Marieberg. DET gillade han skarpt!!

Nu har vi spelat Guitarhero hela kvällen så imorgon kommer väl stackarn ha träningsvärk! 😄



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0