FYI...

Godmorgon alla!
Jag kan lika gärna skriva ut på en gång, att jag kommer inte uppdatera förrän jag har ett svar angående Kadirs visum.

Jag vet att det är otroligt många som vill veta hur det går, så många som vill att han ska få visum så vi kan komma och hälsa på. (Ska jag räkna alla så blir det svårt, men det är vänner från hela Sverige, Norge, Danmark, Holland och även England)... Det blir en fin vinter det här, om han får visum alltså.

Denna blogg har jag nu enbart för att uppdatera livet i Alanya, och om nu han kommer. Oavsett om han får visum eller inte, så kommer sanningen fram om Alanya, den här vintern.
Personer, restauranger... Allt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0