Perfekt dag!

Godmorgon!
Alltså, klockan är nu 07.35, jag vaknade 07.00... Vad är det för fel på mig?!

Men igår var ju en jättebra dag!
Jag var i Lindesberg och träffade baby girl Helena, och även Jonas en sväng, (Jonas är en av mina gäster på Hasir som roligt nog också bor i Linde, skitrolig!) och vi köpte en varsin macka på 36an och gick ner till bryggan och satte oss i solen och mös...
Tills Helena fick för sig att locka till sig en and som bokstavligen höll på att äta upp mig!
Självklart skulle Helena mata den jäveln, direkt ur handen så han HOPPADE upp på bryggan och jagade iväg mig.

Tack för den trevliga "fika"stunden, guys! Verkligen...

Efter det följde jag med Helena till sjukhuset och plockade ut hennes p-stav som suttit säkerligen 3 år för länge ;) jag höll på att svimma och då är set ändå JAG som är USKA! Haha!

Väl hemma hos Helena igen fick hennes son Liam en present från mig, Ralph Lauren-tröja och jag tror han blev rätt nöjd fast den var lite stor ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0