Ååååååångest

God afton!
Ni vet hur det där känns, när hela kroppen känns tung och mörbultad, allt gör ont, allt görs i slowmotion, törstig...

Jobbigt.
Mina damer och herrar, för första ggn på nästan 2 månader är jag bakis.
Fyfåglarna så trött jag är.

Jag insåg nu att jag inte har uppdaterat sen igår morse! Panik ;)
Men jag var så glad igår. Putte, en vän från Karlskoga, och en vän till honom kom.
Så vi käkade middag på Hasir, jag, mamma, Vonkan, Putte och hans vän Jocke.
Efter det tog jag med Putte och Jocke till Casablanca, och senare kom även Sam med 2 svenska tjejer och 2 män. Så det vart ett bra bord.

Men det vart nog lite mycket för mig, Sam var t.o.m förvånad då han såg mig på baren för första ggn.

Det var en riktigt kul kväll och jag tror att grabbarna hade kul med :)

Ikväll blir det VÄLDIGT lugnt för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0