ÄNTLIGEN

Tjenare!
Idag är det poolen som gäller igen!
Kadir och jag vaknade lite tidigare än vanligt idag då vi har börjat fixa med lite grejer :) Vad det är kommer ut senare!
 
Minns ni våran idiot till granne som misshandlade hunden, som jag skrev om första veckan jag var här?
Nu har äntligen Zabita tagit hand om saken och imorse fick gubbjäveln flytta hundstackarn ner till gården, istället för att ha den på taket.
Nu MÅSTE han bygga en hundkojja på gården, skitbra!
Helst skulle jag vilja sätta gubben i en kedja uppe på taket, i gassande sol utan skugga! Undra hur länge han skulle orka? ;)
 
På rasten kommer Kadir hit och har poolhäng med oss igen.
Jag älskar chefen på Ada 1, han är verkligen toppen! Han låter mig vara här och följa med upp i lägenheten, och lät även Jeanette och hennes familj följa med upp.
Han låter Kadir komma hit och använda poolen... Hur gulligt som helst!
 
Nu väntar vi på lunch här på hotellet och ikväll ska vi käka på Hasir igen ❤ Vissa har fått smak för bakad potatis ;)



 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0