BARA EN VECKA KVAR!

Godmorgon!
Alltså igår var verkligen kanon!
Heldagshäng med Steffen och frun, sen kom Natalie, Maja och Angelica hit, vi tog en varsin drink sen blev det utgång.

Men det är nog mitt sista firande innan jag åker hem - NU ÄR DET BARA EN VECKA KVAR!

Vi började på Queens Garden med en drink. Jag träffade även Lilla Morot som alltid är lika glad och gullig ❤


Efter det gick vi till Casablanca, bra som alltid men så himla kul var det inte.
DET VAR JU INGET FOLK!!


Så det blev bara en drink där, sen gjorde vi det stora misstaget att gå tillbaka till Q.G...
Två äckliga turkar som betedde sig som hungriga vargar. Man kunde tro att de aldrig sett det motsatta könet förut.
Oavsett hur mycket vi ville bli av med dessa äckel så stannade de.

Ingen respekt alls.
Vi kallade på vakter som inte gjorde ett skit.
Vi lämnade Queens men de följde efter.
Då tappade jag tålamodet och ringde Kadir.

Även Huseyin från Panderosa hjälpte oss, så vi gick därifrån äntligen.
Så tills Kadir kom gick vi tillbaka till Casablanca.

Alltså fyfan för dessa äckliga turkar som inte respekterar kvinnor.
Och NOTERA att jag nu säger; turkar är inte de enda i världen som är så här. Detta sker på ALLA turistställen. Men jag blir så otroligt irriterad när man träffar på respektlösa idioter som inte tar ett nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0