Bildlöst

Tjenare!
Trots att Jackie och Bob åkte hem idag har det vart en bra dag. Vi har fått väldigt mycket gjort :)
Vi håller på med Kadirs visum och jag trodde väl aldrig att det skulle vara så sjukt mycket papper!
Men nu ska vi bara hämta hans familjepapper, sen boka tid hos ambassaden och reservera en flygbiljett :)

Vi har fått otroligt mycket hjälp av underbara människor här också! Bl.a av en kille från Beach 15 som har sambovisum, våra grannar på Samurai Rental och några vänner till Kadir och mig.

Men det är inte bara, inte!
Det ska ju krångla!

Nu ska jag få lite käk i mig, tänkte jag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mama

Ja när ska ni åka till Ankara ?? På måndag eller.. Puss och Kram

2013-09-20 @ 20:55:43
Postat av: Thess

Hoppas allt går vägen nu.

Kram och hälsa och trevlig helg!

2013-09-21 @ 12:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0