En bra daaaaaag :)

God kväll på er :)
Det har som sagt vart en väldigt lugn dag idag då semesterfirarna blev lite dåliga inatt, tur att vi redan vart på ett Apotek och fixat de tabletter de behöver ;) Utan att säga för mkt så törs jag nog ha att de har samma problem som de flesta andra får som åker till länder med över 30 graders värme (och andra bakterier).

På rasten åkte Kadir och jag till butiken där vi handlade igår, och Kadir talade om vårat missnöje. Som kompensation fick vi lite underkläder a'la Björn Borg och Armani ;)

När jag kom tillbaka till Ada låg båda två nerbäddade och hade sovit i 2 timmar. Nu börjar vi göra oss klara för de ansåg att oavsett om de är dåliga eller ej så behöver vi mat... Och absolut!

Ikväll är det äntligen RAMI!!!!!!
Tills vi är klara sörplar jag vidare på soda med citron ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt å va utomlands!

2013-09-06 @ 18:34:56
URL: http://emmalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0