En fantastisk kväll :)

Nu säger jag godnatt!
Fyyyyyy så roligt det var i hamnen!

Vi träffade Kadirs "gäster" på plats och självklart var jag och en väninna till Kadirs vänner FÖRST upp att dansa. Många kameror (foto och film) kom upp väldigt fort! Så det får man nog få läsa om i tidningen sen.
Väldigt bra musik, och fartfyllt var det!

Det som imponerade mest på mig var att t.o.m turkarna försökte sig på att dansa rockabilly. Hur kul som helst!

Och så mycket folk det var!
Hela uteplatsen vid Red Tower var full!

Nu tänker jag inte bli så långvarig. Så sjukt svettig och trött nu!

Godnatt ❤


Kommentarer
Postat av: Irene

Tjingeling

Ska åka till Alanya på onsdag :-) Tänkte höra om du vet om nått bra ställe med bra priser som sätter in lösögonfransar?

Svar: Tyvärr alltså... Jag tycker inte de gör det bra i Alanya. Jag har sett många sätta i fransar, naglar men de rasar av så fort de har badat lite. Så jag skulle inte rekommendera något sånt :/
Marre

2013-09-09 @ 06:58:51
URL: http://irenebloggar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0