Idag blir det mera...?

Ååååååh fyfåglarna vad dagen har gått fort!
Vi har legat på stranden sen kl.12 (semesterfirarna har legat längre) och det är verkligen guld värt att komma upp i lägenheten och duscha av sig allt saltvatten!


My bestie Helena ringde för en stund sen och snackade lite.. Hon ställde en fråga som faktiskt förvånade mig lite.
"Hur mycket får du betalt för att göra reklam för hotellet? Du skriver alltid ut Ada 1..."

Verkar det som att jag gör reklam för hotellet?
Det kan jag lova er att jag verkligen inte gör!
Jag skriver alltid om hotellen jag bor på om jag tycker de är bra. Det gjorde jag ju om Palmiye Beach också? ;)

Och ikväll ska vi ta en promenad till bazaaren, alltså inte Tisdagsbazaaren utan den där stora bazaaren vid busstationen, massa kläder osv.
Se om man kan hitta något som är värt att kasta pengarna på ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0