I'm going straight to heaven...

Jag har gjort något fantastiskt vackert.
Fast jag ska inte ta åt mig all ära själv, jag måste tacka min underbaraste, mest djurvänligaste bästa vän, Helena.

Vi, tillsammans med den fantastiska gruppen Saving, Adopting and Caring for the strays of Alanya, gett en hemlös hund ett nytt hem, ett liv.

Denna underbara tik blev misshandlad, folkskygg och undernärd innan gruppen tog hand om henne.
De har vaccinerat henne, fixat papper och transport så i Januari levereras hon till Norge.
Dessvärre hade hon inget hem i Norge.


Tills jag la ut detta på FB och några ytterligare delade mitt inlägg och nu har tiken fått ett hem.
Hon har redan döpt tiken, Lanya ska hon heta.
Hur vackert är inte det?!
Ett minne varifrån hon kommer samt ett fint namn på en tik.

Jag är fanimej så rörd att jag skulle kunna kyssa mig själv.



Kommentarer
Postat av: Åsa-Lott Engberg

Ja det är nära till tårarna. Jag kännerväl igen denna underbara tik. Jag och fått gott sällskap till hotellet av henne många gånger. Har även matat henne mycket. Jet gläder mig enda i själen över att hon till slut fått ett hem som hon så väl förtjänar. jag är överlycklig:)

2013-09-18 @ 13:51:00
Postat av: Mama

Oh vad härligt. Helena är ju en ängel när det kommer till djur. Lanya kan inte få det bättre. Puss o Kram

2013-09-18 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0