Middag ikväll igen...

God afton/ godnatt!
Det blev ingen mer uppdatering idag.

På rasten ringde Emily och ville bjuda på middag ikväll igen!
Vad har jag gjort för att förtjäna så fina vänner?! ❤

Så vi käkade på Blue Night.
Kanon.
Och jag är så glad!
Överallt, verkligen ÖVERALLT så spelas det rockabilly och gammal rock'n'roll!

Det trodde jag inte skulle ske i Alanya faktiskt.

Efter middagen gick vi till Akif och shoppade väskor, skor och plånböcker. Inte jag dårå, men Emily och familjen :)

Sen blev det ett besök på Gelateria igen.
Och imorgon bitti ringer klockan 04.30 för kl.05 går bussen till Antalya!
YAAAAAAA!!!!

Kommentarer
Postat av: Mama

Ohhhh, jag håller en tumme för er och att det går bra. Krama Kadir. Puss

2013-09-25 @ 06:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0