Promenad och lite annat

Godmorgon!
Dagen har ju varit perfekt!
Steffen (en av Kadirs uncle's från Norge) och hans fru satt på Hasir och åt frukost när vi kom ❤ underbara människor!

Och så några stamkunder som kommer varje år :)
Men jag har inte uppdaterat än för jag har gått på promenad med dom till Ada 1, då de känner en av personalen där som de ville hälsa på. Och jag passade på att hälsa på Berduş. Och det sista personalen sa till mig innan vi gick var att jag är jättevälkommen att ligga vid poolen och bada när jag vill.
Hur gullig personal som helst!


Sen satt vi på Moods en sväng och nu på rasten vill de bjuda på lunch på dras hotell, Caligo! Helt otroligt vilket underbart par de är ❤

Så nu sitter vi på Hasir igen och tar igen oss lite :)

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0