Shopping ikväll!!

Idag har vart en av mina favoritkvällar... Nämligen shopping.

Jag köpte 2 par jeans och en present, morsan köpte 2 par jeans och Vonkan köpte 3 par jeans. Sen "köpte" vi en varsin t-shirt till Kadir i present också ;)

Men killarna i den butiken var nog de absolut värsta jag varit med om! Så jävla på, nästan tvingade oss att handla mer så till slut röt vi till att vi inte skulle ha mer. Usch... Hatar sånt. Och så säger de att turister är argsinta av sig?! Yeah right... De gjorde sig förtjänta av den utskällningen!

Men vi vart nöjda till slut, och bilder på det kommer imorgon!

Och på vägen tillbaka till Hasir "råkade" jag ta en genväg, varav vi höll på att bli attackerade av en jättefladdermus! Fan vet om den inte var i klass med självaste Batman alltså! Så morsan och Vonkan valde den långa vägen istället ;)

Nu sitter vi på Hasir och chillar, klockan är 00.40 och lite mer än halva restaurangen är full!
Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0