Sista kvällen...

God afton!
Imorgon börjar Alanyalivet igen, då är semestern slut. Mamma och Vonkan åker tidigt imorgon bitti och jag finns på Hasir som vanligt igen, och låt mig klargöra; jag jobbar INTE.

Och ikväll har vi haft finmiddag på Hasir! 
Vi har varit på lite shopping och för mig slutade det med 3 väskor och en plånbok, och mamma fick en present av Akif; ett cigarettetui, skitsnyggt!

Men ikväll blir det väldigt lugnt så vi ska snart tillbaka till Ada 1, och packa det sista.

Så jag säger;
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hvorfor er du så opptatt av å påpeke at du ikke jobber der?

Svar: För vissa försöker "bevisa" att jag gör det och vill förstöra för mig....
Marre

2013-09-16 @ 16:26:43
Postat av: Anonym

Så lenge du ikke mottar lønn er det vel ingen som kan si noe? På hvilken måte kan de da ødelegge? Håper uansett det går bra :-)

2013-09-16 @ 20:00:04
Postat av: Anonym

Men visst har du jobbat andra år du varit i Alanya?

2013-09-17 @ 16:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0