Sjuk?

Sista inlägget!
Jag ville inte uppdatera tidigare för jag blev bjuden på middag ikväll :)
Emily och hennes fantastiska familj bjöd ut mig på Nordic Garden, restaurangen som tillhör Palmiye Beach.


Kanongod mat och perfekt sällskap :)

Sen tog vi en promenad och hamnade på glassbaren "Gelateria Angelato", men jag var alldeles för mätt för glass alltså. Men så såg jag något coolt, "spaghetti ice cream", alltså glass som ser ut som spaghetti.
NÅGON som provat detta? Är det gott?!


Nu sitter vi på Hasir igen och jag tror jag börjar bli sjuk.

Natalie (en av tjejerna från igår) kom och tjötade lite innan våran rast.
Just då kände jag hur det började snurra, jag blev illamående, frös, skakade inombords osv...
Jag mår bättre nu men fryser än, men det var nog bara en febertopp.
Har verkligen ingen lust att bli sjuk nu!

Sååååå...
GODNATT FÖR FAN!

Kommentarer
Postat av: Mama

Va härliga Emily med familj är. Hoppas att ni hade det trevligt (vet jag att ni hade). Hoppas också att du känner dig bättre nu, vore ju inte roligt att bli sjuk dina sista dagar i Alanya. Puss, ses snart.

2013-09-24 @ 06:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0