Ska jag? Ska jag inte?

God afton readers!
Ikväll är det också väldigt lugnt, jag och semesterfirarna har suttit på stranden till nu och bara... vart. Bäddade ut handdukar och blickade uppåt mot stjärnhimlen. Sen började en massa fyllon komma och nattbada så vi gick tillbaka till Ada. Vi var på stranden iaf 2 timmar och bara njöt!

Och nu har jag dåligt samvete för Sam åker hem imorgon och vill att vi ska ut och festa ikväll men jag ORKAR verkligen inte.
Han blev ledsen (besviken?) när jag skrev att jag inte pallar att gå ut.
Jag gör alltid mitt bästa för att ställa upp för mina vänner, men vi var ju ute och festade häromkvällen.

Vad tycker ni?
Borde jag ställa upp och gå ut, eller ska jag lyssna på min egen kropp som skriker "SOVAAAAAA!!" ?
Det är ju ändå hans sista kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0