Vissa saker uppskattas mer här...

Gooooodmorgon alla underbara, fina och trevliga läsare (och alla ni andra också) 😉

Vaknade av solsken, så idag är det stranden för mig igen!
Iallafall ett tag för det är molnigt över bergen... Hoppas de stannar där!

Igår kväll var så himla mysigt här!
Jag började bli trött (minns inte vad klockan var) så jag la mig på soffan utanför Hasir och slocknade.
Det mysiga var att jag vaknade av att det regnade!
ÖSREGNADE.
Så himla mysigt att ligga ute och känna doften av regn som slår ner bara någon meter framför medan en själv ligger varm under tak.

Låter säkert konstigt i mångas öron men med månader i enbart sol så uppskattas regn otroligt mycket.
Jag vet att så fort jag sätter ena foten utanför planet på Arlanda kommer jag att hata regn.

Men det tar vi då ;)
Nu är det la playa!



Kommentarer
Postat av: Mama

Fan jag vill också. Fast idag har vi ganska fint väder hemma också även om det är kallt. Puss och hälsa Kadir.

2013-09-21 @ 11:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0