Moods

Godmorgon!
Idag är jag ledig från sjukhuset igen, men tyvärr så är jag på DJ istället för att stämpla upp. Suck...

I helgen är det kryssning igen! Can't wait, det är Cinderella som vanligt. Det har blivit en del kryssningar under det nya året men jag har valt att inte lägga ut det på varken Facebook eller på min dåligt uppdaterade blogg ;)
Det blir bara roligare och roligare för varje ggn vi åker. Bandet på båten är trevliga, sjöng "Proud Marre" istället för originalet "Proud Mary", samt ropade några ggr till Helena från scenen sist vi åkte. En bartender står på listan bland nya kontakter och vänner, alltid trevligt :)

MEN... Det är väl inte därför de flesta av er läser min blogg? Det är ju Alanya som lockar, med bilder och information samt vardagslivet där.

Igår var nog inte vardagslivet så kul, om man inte heter Kadir och älskar regn. Det regnade i stort sett hela dagen igår.
(Bilden tagen från hans fönster)

Och säsongen börjar väl bra för Moods. Jag har fått många mail ang frågor om jobb och tillvägagångssätt, och vart Moods ligger och även varför vi valt att byta restaurang. Och som sagt; det svarar jag på i mail, inte här.

Trots det dåliga vädret igår hade Moods några bra bord framåt småtimmarna.

Och jag får nog snart mitt schema för i sommar, hur jag ska jobba på sjukhuset. Och har jag en vecka ledigt någonstans så åker jag ner, och i September ser det också ut att bli en sväng ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0