Jobb som statist!

God afton allihopa!
Nu är jag så himla nervös, så nervös att jag skiter tegelstenar snart.
Idag ringde ett produktionsbolag, och frågade ut mig lite angående ett statistjobb som jag sökte för några dagar sedan, på en seriös statist-skådespelarsite.
 
Den rollen jag sökte fick jag.
Det trodde jag aldrig i min vildaste fantasi.
 
Jag har kollat upp alla telefonnummer som bolaget skickade med, jag har kollat upp bolaget med, alla namn och även IP-numret som mailen kom ifrån.
Allt stämmer.
Allt är seriöst.
 
Jag ska alltså få medverka i TV3´s nya dramaserie.
Det jag ska göra kommer bara vara en miniroll, och säkert inget återkommande i serien.
Men jag är glad att jag ska få medverka, även om det så bara är i 5 minuter, och jag ska spela mot 2 tvillingbröder dessutom.
Jag är så sjukt nervös inför detta.
 
Så imorgon runt lunchtiden får ni gärna hålla fingrar och tår korsade för min skull!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0