Våran Lördag då!

Tjenare.
Fredagen var ju lyckad, som ni läste :)
Våran Lördag var inte så pjoskig heller.
Eftersom vi somnade (säkerligen) vid 04-tiden så missade vi hotellfrullen, men vi varliga glada och pigga för det.
Kände inte av att vi hade druckit massa kvällen innan.

Vi gick ut, drog en pizza på samma restaurang som vi käkade på kvällen innan, (måste vara den dyraste pizzan jag ätit, 120kr!) sen gick vi in på Grönan där vi spenderade hela dagen + kvällen.
Vi började med Jetline och självklart satt vi längst fram.
Big mistake.
Där kom bakfyllan och gjorde sig påmind.

Vi blev lite sega när vi stog i gassande sol och mådde som vi förtjänade, men det hindrade inte oss från att åka gärnet!



Efter att ha åkt ALLT så träffade vi Loves syster med familj och tog oss några åk med hennes ena son.
Vi åkte TEKOPPARNA.

Jag har aldrig blivit så åksjuk av en karusell som jag blev då.
Fyfåglarna!
Så då fick Love åka nästa ensam.
De flygande elefanterna.

Men nästa hakade jag med på!
Lilla Fritt Fall för barn.
Den var ju epic!

Vi åkte även spöktåget Blå Tåget.
Jag har aldrig hört Love vråla så mycket förr.



Jag har faktiskt 2 videor från Blå Tåget, ska försöka lägga ut dom ;)



Skrattkammaren besökte vi med:




Sexy Legs ;)
Lustiga huset gick vi, åkte alla tänkbara attraktioner och hade bara galet kul.

Jaaaa, Love vann 2kg choklad också!
Kolla lilltjejen till vänster.
Hennes blick är PRICELESS!

Och självklart hamnade vi mitt i "SommarKrysset" med Gry Forsell också.
Vi gick icke dit. Men vi hörde "World Clap" från Jetline iaf ;)



När klockan närmade sig 23 tackade vi för oss.
Vi köpte med oss popcorn, chips och tog våran choklad med oss till hotellet och tog en slapparkväll.
Love såg på TV medan jag låg i badet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla Snälla, ta bort mobilversionen på bloggen.. Det är jättekrångligt att läsa :(

Svar: Tack! Jag såg det just nu också, ska ta bort det genast.
Marre

2014-08-14 @ 09:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0