Söndag i Göteborg

Godmorgon!
Lika bra att få Göteborgs-helgen nerskriven, så man kan fortsätta på resten av allt vi gjort.

Som jag skrev igår så blev det ju några pubar längs Avenyn innan vi åkte hem till Partille. Vi tog bussen vid 11-tiden tror jag... Thess gick upp till lägenheten medan jag, Kadir, Magnus och Tuva (deras varg till hund) tog en promenad till donken.
Sen blev det bara chill framför TV:n tills alla slocknade.

Söndag... Vårat tåg  avgick kl.19 så vi planerade hela dagen perfekt.
Vi mötte upp Elinor (gäst och vän från Hasir) sen blev det mera rundvandring i centrum.
Jag har inte så mkt bilder från söndagen så det blir som det blir...
Hursom så gick vi runt på en massa gator som jag inte ens vet vad de heter, men kul var det. Tyvärr regnade det hela dagen så det förstörde lite...

Vi stannade på Göteborgs säkert minsta café och mös, mest för att värme oss ;)






Sen blev det julsånger a'la carte på torget framför centralstation.

Sen blev det mörkt, kallt och vi mötte upp Marko vid tågen, (han var med i Alanya i somras)  sen drog vi till O'Learys och satt där i stort sätt tills vi skulle åka.




Med undantag då vi gick till Subway ock käkade innan vi klev på tåget hem till Örebro.

Tack alla inblandade för en perfekt helg ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0