Nu är det dags!

Hallå läsare!

Jag säger som förut, just nu uppdaterar jag inte så mycket då jag jobbar och Kadir åkt hem, och jag hatar att skriva om vardagliga saker.
Men jag antar att jag lär uppdatera lite då och då iallafall.

Min kära kusin är på semester på Hawaii i 3 veckor, han bor hos våran andra kusin som bor där. (Vi är en stor familj).
Han ville ha sällskap på semestern men eftersom han åkte medans Kadir fortfarande var här och absolut inte kunde vänta EN (!) vecka till så slutade det med att han nu är där helt ensam.
Fast bilderna är ju inte att leka med, det kanske vore ett mål för nästa semester?!

Idag börjar jag jobbet 15.15, och ska gå på en annan avdelning, som också är inom medicin. Detta för att jag ska lära mig så många avdelningar som möjligt.

Häromdagen var jag inne och fotograferades för mitt passerkort.
Varför ser man aldrig likadan ut på kort som när man gör sig iordning i spegeln?!


Damn.
Och i helgen blir det KRYSSNING!
Äntligen Cinderella!
Fyfåglarna så skoj det kommer bli.
Vilket gäng det blir får ni se då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0