En dag på Gustavsvik

Godmorgon allihopa!
Nu var det ett tag sen igen... Nu jobbar jag ju inget mer för tillfället så nu ska det väl bli mer uppdatering, och kanske lite mer aktiviteter för mig och Kadir!

Men vi har ju gjort en del!

Många fina promenader, jag har visat Kadir vårat lilla café Da Capo i Nora, och vi har äntligen tagit oss iväg till äventyrsbadet Gustavsvik i Örebro.
Jag, Kadir, Helena och Tom.
Jag svär, Kadir var som ett barn på julafton... Och G-vik är ju hur kul som helst!







Speciellt "Forsen".
Jag trodde jag hade fått en spricka i foten när vi kom därifrån. SÅ ONT jag hade, och det kändes som om hjärtat bankade i foten.
Men kul var det!
                    *photobomb*

De andra två ville inte vara med på bild, vi skyller på att det inte är bikinisäsong så det uteblir en del.

Där dödar man LÄTT ett antal timmar :)

Kommentarer
Postat av: Mama

Ni får passa på att åka dit fler gånger innan Kadir åker tillbaka till Turkiet. Han tyckte ju det var skitskoj...

2014-01-14 @ 11:15:09
Postat av: Thess

:-) :-) kul... Synd att vi antagligen inte kommer hinna träffas innan han åker tillbaka, tiden går förbaskat fort.

Kram till Er så mycket!!

2014-01-14 @ 14:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0