Från kryssningen

Godmorgon!
Vilken fantastisk helg vi hade!
Jag, Kadir och Love åkte på kryssning och det var SÅ kul!
Verkligen lyckad kryssning och Kadir älskade båten, Birka Paradise (som har bytt namn?).
Jag säger ju såhär, att Birka är absolut ingen båt jag VILL åka med, men eftersom Cinderella inte börjat gå än så får man göra det bästa av det.
Det blir ju inte roligare än man gör det till ;)
 
Vi började på Gustaf af Klint, träffade ett äldre par som var lite överförfriskade, men trevliga :)






Vi hade turen att få fönsterhytt denna ggn. Vilket var tur för jag blev sjösjuk så inåt helvete på natten.



 
Det absolut bästa var när jag blev sjösjuk och la mig i hytten.
Kadir och Love fortsatte festa och kom tillbaka till hytten aspackade.
Jag vaknade av Loves fylleprat om att han var packad och sjukt duktig att han bara rökte 3 cigg på hela kvällen.
Sen krossades glas, jag orkade inte bry mig så jag somnade om.
När jag vaknade nästa gång hittade jag Kadir på soffan utan täcke eller kudde.
Love hittade jag på golvet, sovandes under det lilla bordet.
Det som fascinerar mig är att han inte minns det, eller hur han tog sig upp i sin säng.
 
Kadir har fått sin kryssning, vi hade kul och nu lämnar vi Birka.
 






Love tog sig in i konferenssalen.








Men det var absolut sista ggn jag åkte med Birka.
Gillar varken personalen eller själva båten i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0