Ikea igår

God förmiddag!
Nu är det inte alls lång tid kvar innan Kadir åker hem :(
Usch så tomt det kommer bli.

Igår åkte vi med mamma till Örebro och råkade hamna mitt i Hindersmässan!

Herregud så mycket folk!
Vi passade även på att luncha på Coco Thai :)


Vi köpte inget på marknaden men det är kul (och jävligt kallt) att springa omkring.
Eller JO!
Jag köpte två jeans-skjortor :) så visa dom senare.

Sen åkte vi till IKEA!
Helt otroligt, Kadir har varit här i ca 2 månader och vi har inte ens besökt IKEA.

Han hade inte några högre förväntningar  faktiskt men blev helt ställd när vi kom in.
"De har ju ALLT! Och billigt är det ju också!"



Så det blev lyckat :)
Fast möbler köper jag aldrig på Ikea, då köper jag hellre lite dyrare och finare möbler. Som min fina skinnsoffa för 25 lax jag köpte när jag och mitt ex flyttade ihop.
Men andra saker som... Ja, nödvändiga saker köper man ju.

Och på tal om skinnsoffan och flytta ihop... Nu har jag sökt en massa jobb och fått svar från några ang ev intervju, och blir det jobb så blir det äntligen egen lägenhet och inredning igen!

WIE!


Kommentarer
Postat av: Lone

Hej! Jag och två kompisar ska åka till alanya i sommar och undrar bara om det är något speciellt ställe som man ska besöka, någon klubb eller nåt?

Svar: Hasir Restaurant ;)
Hihi... Klubbarna är i stort sätt likadana, men de flesta gillar The Doors och Robin Hood. Jag gillar en bar i hamnen som heter Casablanca :)
Marre

2014-01-23 @ 10:39:16
URL: http://lonecarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0