Kvinna skjuten här i Gyttorp

Alltså, Kadir är helt förstörd!

För va 1.5 timme sen fick jag ett samtal om att någon blivit mördad här i Gyttorp och att det är poliser överallt.
WHAT?! I Gyttorp?!

Sjukt läskigt, men nyfiken som man är så sprang man ju ut och tittade.
Jag såg 10 polisbilar och piketbussar, poliser kom ut från en lägenhet med hundar osv.

Kadir och jag stog där i några minuter, sen kom Sveriges Radio och intervjuade mig.
Som om JAG visste något, men mest ville han bara veta hur man kände och tankar kring det hela.

Sen talade jag med mannen som ringde ambulansen, och han sa att den unga killen som hade sökt efter hjälp hade sagt att kvinnan var skuren.
Mannen själv såg inget sånt då det var så mycket blod.

Media, såsom Aftonbladet och andra, har skrivit att kvinnan är skottskadad.
Efter ett tag tröttnade vi och skulle gå hem, men NEEEEEJ då.
Då hamnade vi samtal med polisen istället som ställde en massa frågor.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18173584.ab

Not:
Kvinnan ligger på sjukhuset och lever. Hoppas hon klarar sig!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vet du vem det är som blivit skjuten?

2014-01-14 @ 14:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0