Mot Arlanda

Godmorgon...
Skitmorgon är ett bättre ord.

Tänk bara... Det var ju inte alls länge sen jag skrev att jag var världens lyckligaste när vi sist åkte till Arlanda för att hämta Kadir.

Varken jag eller Kadir har sovit inatt, det har varit tårar och försök till att vara starka.
Ärligt talat så vet jag inte hur mycket mer jag orkar med detta, hur många ggr vi ska behöva resa till varandra, ta farväl och sen inte ses på några månader igen.

Det är inte lätt kan jag lova er.

Och nyss ringde Love, det fick en tår att rinna faktiskt.
Han ringde för att säga hejdå till Kadir.
Seriöst, jag började gråta. Det värmde så otroligt.


Det gäller att vara stark...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej,ja jobbigt värre! Det kommer att gå bra,fatas bara annat:) Vi har ju bara träffat Kadir,de senaste 3 åren,på Hasir,och fått en väldigt bra intryck, av honom om Er,om man #får",säga det. Kram & ha så gott,Jeanette & micke. Ps kanske ses Aug-Sep.

2014-02-01 @ 02:04:24
Postat av: M

Varför söker ni inte bara UT då?

Svar: UT?
Marre

2014-02-01 @ 08:29:59
Postat av: Anonym

Fy så sorgligt med alla förväl:(

2014-02-02 @ 12:15:44
Postat av: Anonym

Jag läste att du funderar på o skriva en bok? När tänker du göra de?
Och sen har jag hört att du sagt att du inte ska till Alanya mer, eller iaf inte jobba? Varför?

2014-02-02 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0