Sista natten ihop

God afton!
Jag vet att jag inte uppdaterat så mycket under Kadirs vistelse här i Sverige, jag har verkligen försökt men det är inte alltid man har så mycket att skriva om.
Vardagliga saker är liksom tråkigt att både skriva och läsa om.

Imorgon flyger Kadir hem till Turkiet.
Usch...
Det är med tårar jag skriver det här inlägget, och lika mycket tårar hos han som packar sin väska just nu.

Det är tur vi har hjälp av Diesel:

Jag kan inte fatta att 2 månader (+ några dagar) redan är slut. Tiden har ju gått så fort, men när man tänker efter på vissa saker vi har gjort känns det ändå som en evighet.

T.ex så känns det som att det var igår jag fick krama om honom på Arlanda, det var ju igår han beundrade våran vackra flygplats som visade sig vara garagehuset.
Men våra resor till Stockholm känns som om det var 1 år sen...

Vi har ändå gjort väldigt mycket.
Resor till Stockholm, kryssning, Gustavsvik, jul- och nyårsfirande...

Sen har jag ju jobbat en del så mycket av våran dyrbara tid har försvunnit på det.
Imorgon är det Arlanda som väntar igen, fast inte med glada förväntningar...

Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Thess

Usch jag lider med er, fy va tomt & tråkigt :-( . Ta hand om er & krama Kadir. Ni ses nog snart igen tror jag :-). Kraam Wish you the best Kadir and safe trip home!

2014-01-30 @ 23:28:14
Postat av: Thess

Usch jag lider med er, fy va tomt & tråkigt :-( . Ta hand om er & krama Kadir. Ni ses nog snart igen tror jag :-). Kraam Wish you the best Kadir and safe trip home!

2014-01-30 @ 23:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0