Sjuk??

Godmorgon!
Fyfan så dålig jag var igår kväll.
Migrän, illamående och feber.
Det händer sällan eller ALDRIG.
Jag kände mig så otroligt asocial när Love och Wickis var här :(

Igår tog jag värktabletter för första gången på 5 år.
Jag tar aldrig värktabletter (om jag inte ligger på dödsbädden) för jag tror på att kroppen läker sig själv. Det har den alltid gjort innan mediciner kom till. Men igår var jag tvungen. Ljuset från tv:n var för starkt så jag låg och tittade in i väggen medan Kadir och morsan fick se hockeymatchen.
Kul...

Efter ca 30 min var huvudet som bomull och jag kunde iaf se lite utan att kisa.
Illamåendet har jag haft hela natten :(
Men nu ska jag försöka ta det lugnt hela dagen för kl.14.30 ska jag jobba igen.
Och jag vill VERKLIGEN inte sjukskriva mig...

Tur man har Kadir och mysiga katter som tar hand om en.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta katter! Krya på dig:)

2014-01-06 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0