Vilken dag! Poliser och journalister...

Sista inlägget idag!
Vilken konstig känsla det har varit, med mordförsöket och all uppståndelse.

Jag har pratat med Sveriges Radio och för några timmar sen knackade det på dörren och en journalist från Aftonbladet ville tala med mig.


Det är hemskt, sånt här.
Som jag sa till Sveriges Radio så känns det overkligt. Sånt här händer bara inte i små hålor som Gyttorp.
Men det är väl så, det är i de små samhällena det sker,
Men det är så otäckt när det är så nära en själv.

Det jag blir irriterad på är spekulationerna, många tror att det är ett försök till hedersmord, bara för att det gällde invandrare.
Helt uteslutet är det väl inte, men så typiskt iallafall!

Nu tänker jag säga godnatt och vi höra imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0