Liseberg idag

God dag!
Åååååh idag är jag så lycklig!
Jag och Helena är på väg till Göteborg i just detta NU, för att gå på Liseberg heeeeeela dagen!
Fyfåglarna vad taggad jag är!
HELLO HELIX!

Helena har dock helt plötsligt blivit rädd för döden så hon är lite nojig över attraktionerna.
Jag däremot, har inga begränsningar WHAT SO EVER när jag kommer till tivolin.
Jag ska åka allt.
Och eftersom det är Helena som fått iväg mig på detta så ska hon också åka allt.

Vi lär ju se hur detta går bara, för jag hostar fortfarande värre än judarna i gaskammaren... Feber har jag nog också.






Och så ska vi träffa Magnus och Thess, ni vet, de från Alanya. Sen ska även deras två vänner som jag träffade också följa med!
Kommer bli AWESOME!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0