Frukost uppe på Kale

Godmorgon.
Herregud så kul det var igår.
Massa schlager och allsång och även den turkiska Halay dansades.

Idag åkte vi upp till borgen och åt frukost på Sand Café. Vi tog Kadirs scooter och herregud vad jag har saknat att åka runt. Och särskilt just i den lilla uppförsbacken precis ovanför Damlataş-cave. Åååååh så mysigt.

Kan ni gissa vad vi åt då?
GÖZLEME!!!!!!!!

Även om det aldrig kommer ske, så är jag helt övertygad om att jag skulle klara mig helt galant om jag flyttade hit ;)




Titta vad jag lyckades med, att fota genom kikaren!



Lite häftigt.
Nu ska jag försöka mig på att göra soldansen så kanske man kan få pressa lite idag.
Tyvärr ser det nog ut som att jag kommer få kämpa väldigt mycket på den dansen :(

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kul att läsa din blogg, jag bor ju själv i Side permanent sedan 3 år tillbaka! :)

2014-06-08 @ 12:34:51
URL: http://www.nattstad.se/FeliciaEwelyne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0