Intervjuven gick bra!

Godnorgon!
Jag orkade inte uppdatera mer igår. Jag var ju så sjukt nervös inför intervjuven på Cinderella att när den väl var över höll jag på att stupa, bokstavligt talat.
Rooh följde med och självklart hamnade vi runt Sthlm-maraton.
Vilka galningar!

För er som är nyfikna; intervjuven gick SKITBRA. Jag finns nu med i deras vikarielista. Vilket innebär att jag blir inringd om de behöver folk.
GO ME!
Jobb på sjukhuset i sommar och med på Cinderellas vikarielista... I'm on fire.

Vi var bara 3 st som hade blivit kallade till detta, och det tycker jag låter helt fantastiskt!
Vi fick prata lite om oss själva och sen blev det en rundvandring "bakom kulisserna". Min enda tanke var enkel; jag kommer gå vilse.

När allt var klart tänkte jag och Rooh gå till Plaza Hotell och fira.
Vi kom inte så långt på en ggn.
Rooh fick ju reda på att jag har höjdskräck så fanskapet tvingade upp mig i Gondolen.
Ni vet, Katarinahissen.

Jag ville bara lägga mig och krypa därifrån. Jag kunde svära på att byggnaden svajade :(
När vi väl skulle ner tog han självklart hissen avsedd för 2 pers.
Då kom min andra skräck; trånga utrymmen.
Jag ville kyssa marken när vi kom ner men folk stirrade ;)

Sen hamnade vi äntligen på Plaza, och min älskade morbror stog i baren.
En riktigt bra dag med intervju, vänner, familj och utmaningar helt enkelt.
Vi tog en drink sen följde Rooh med till tågstationen.

Och ikväll ska jag jobba på sjukhuset.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna N

Hur känner du Rooh,? o var kommer han från?

Svar: Han är från Indien
Marre

2014-06-01 @ 11:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0