JAG VILL INTE!

Åååååååååh äntligen är solen framme!
Jag lyckades ligga vid poolen någon timme idag, men svenne som jag är så är man ju aldrig nöjd ;) det blev för varmt helt enkelt.
(Jag glömde liksom ta en bild från våran pool så det blir en från våran balkong ner på My Home istället.)

Sen blev jag ståendes utanför lägenheten ett tag.
Något hindrade mig från att komma in.
Nämligen det här:

Vanligtvis brukar jag röja undan de som står i min väg för det jag vill göra, men nu blev det tvärtom.
Djävulen satt där brevid dörren en stund innan den sakta gick åt sidan och jag kunde snabbt slänga mig in och höll bokstavligen på att slå sönder dörren när jag slängde igen den.

Tyvärr är det en liten springa mellan dörren och dörrkarmen så den hade nog kunnat pressa sitt feta arsle igenom och kommit in.
Nyfikna jag var tvungen att öppna och titta vart den tog vägen och ni vet ju själva vilken PANIK man får när en spindel helt plötsligt är borta.
Smarta jag kastade mig ut genom dörren och letade efter fanskapet samtidigt som städpersonalen kom och undrade vad jag höll på med.
Hihi...
Sen kom den.
På bara några sekunder hade den klättrat och satt sig i taket.
TAKET!!
Jag flög in till städpersonalen och bad dom döda den, men eftersom spindlar är typ "heliga" eller något så gick inte min önskan igenom.
Det blir ingen dricks där inte!

Nu sitter jag på Moods och självklart var spindeln borta när jag gick.


Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0