SHOPPING!

Herregud så bra jag är.
Jag och danskarna har shoppat hela förmiddagen, vart i klädbutiker, guldsmeder och en tattooshop. Vilka tänker jag inte berätta ;)
Jag har även hittat lite presenter.

Imorgon åker jag hem och börjar mitt sommarschema på sjukhuset.
Det ska bli skönt faktiskt, fast herregud vad jag har saknat Alanya, och på bara de här dagarna har jag dragit folk.

Moods is the place to be.
Ikväll ska jag och Amy käka middag här, ha en "lady Night" som hon så fint kallade det.
Inte mig emot!
Alla är hjärtligt välkomna att fira och ta farväl ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Så de var bättre än du tänkt eller? Du var väl rätt less på Alanya? Trevlig flygresa :)

2014-06-10 @ 18:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0