SURPRISE!!

Godmorgon älsklingar!
Vem hade kunnat gissa detta?
Jag kan lova er - Kadir gjorde det inte!

Igår tog jag flyget hit och kom till Moods vid 02-tiden inatt, och de enda som visste något var Magnus och Thess och deras sällskap. 
ÅÅÅÅÅH Kadirs min när jag kom in!
Så lycklig, så chockad :)
En av Thess väninnor filmade allt då jag ska försöka få videon och lägga ut den åt er ;)

Och det enda de behövde göra var att hålla kvar Kadir här tills jag kom!
Kadir har fixat ett hotell till oss nu, så vi får lite privacy, det är ju några inneboende i år!

Men!
Igår då...!
När Kadir stängde Moods gick vi till älskade Flash Restaurant och käkade, jag hade inte ätit något sen frukost!
Så tomatsoppa, TAVUK Kanat och alla tillbehör satt helt ok ;)



Yuuuuummie!!

Och bäst av allt var ju transfern.
"Jag har inte bokat något hotell, så jag vill bara kliva av på Atatürk-gatan".
"Vad heter du?"
"Marika."
-"ARE YOU MARRE?!"

Haha!
Det kommer jag leva länge på :)
Nu är det dags för frukost!




Kommentarer
Postat av: Mama

Inte utan att man längtar efter den frukosten. Jag vill också ha. Kram

2014-06-05 @ 12:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0