Here I come, Alanya

Tjenare!
Vet ni vad?
Nu har jag bokat min och mammas resa till Alanya.
Eftersom jag har fått jobb nu så kan jag ju inte åka till Alanya för att jobba, men semester kan ingen hindra mig ifrån.
Den 30:e Augusti flyger vi ner i hela 3 veckor. Det kommer kännas väldigt konstigt faktiskt, att inte vara där på hela sommaren och sen bara vara där på semester.
Konstigt kanske är fel... Ordet jag letar efter är SKÖNT! Men lite sorgligt...
 
Jag har hunnit med väldigt mycket nu de här veckorna som jag inte har uppdaterat något; det har bl.a varit Cruising i Lindesberg, Magnus och Thess (som jag lärde känna i Alanya) var i Örebro en helg och hejjade fram SM-vinnarna i bowling på Strike & Co, och självklart åkte jag dit och höll dom sällskap! Det blev ett riktigt kalas på Fredagen då jag drog med dom och ytterligare några från lagets supportrar + vänner ut till O´Learys, senare blev det efterfest på deras hotell ute på Västhaga.
Hur trevligt som helst.
 
Min farfar och farmor är här på besök nu också.
Minns ni att de kom till Alanya för 4 år sen, då jag jobbade på Norden restaurant?
Då var det första gången jag träffade dem på 15 år, så glädjetårarna sprutade.
I helgen som var kom de hem till pappa och stannade kvar. Vi grillade och hade ybermysigt!
Tyvärr var jag tvungen att åka hem tidigt då jag skulle jobba dagen efter.
 
Idag ska jag, Love, Fredrik och eventuellt Helena antingen grilla eller käka ute i Örebro sen gå ut och ta några drinkar, och imorgon ska jag ut med en vän som jag precis lärt känna, vi ska ut på Metallsvenskan och jag MÅSTE se mitt älskade Millencolin!
Sen på kvällen är det 50årskalas, min faster fyller och hela tjocka släkten Larsson ska dit och fira.
Det kommer bli en fullspäckad helg.
 
Just...
Jag har fått en tjänst på 100% som undersköterska på sjukhuset i sommar också.
Det går braaaaaaa :)
 
 
Och så vill jag tillägga:
Magnus och Thess är i Alanya nu, och glassar runt lite överallt.
Här är de på Moods och hälsar på Kadir och Baris:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi söt du är, man är ju som sagt inte uppkopplad hela tiden. Puss & kram från Alanya :-)

2014-06-03 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0