Poolparty at Edge Junkie Mansion

Tjenare och god afton readers!
Sommaren är på väg... påstås det iallafall.
I´m ready to disagree, idag snöade det här i Svedala!
Maj månad också... vilket skämt.
 
Vanligtvis är jag ju i Alanya vid den här tidpunkten, eller? Förutom förra året då jag åkte 5 Juli...
Och som jag har sagt så åker jag inte till Alanya i år, eftersom jag jobbar som undersköterska på Lindesbergs Lasarett.
Awesome som jag är.
 
Folk har redan börjat fråga efter mig i Alanya, och det känns ju bra! Där har man gjort sina avrtyck minsann...
Vet ni vad?
Jag satt och kollade igenom mina gamla inlägg här på bloggen och bröt bokstavligen ihop.
Vilken humor jag har egentligen... Gotta love myself.
 
 
Så vad gjorde ni under Valborg då?
Själv var jag på poolparty!
Festen hölls ute hos legenden "Joe Mac", ute vid Edge Junkie Mansion.
Endast personlig inbjudan gällde och det var nog det roligaste på länge!
35 graders varm pool, med 200 kvadratmeters partytält, med DJ och bar.
Helt ok!
 
Hur var eran Valborg?
Blöt?
Jag hörde att det regnade ute ;)
 
Godnatt och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0